13 Şubat 2016 Cumartesi

Mekan Önerisi: Mangalevi Dönercisi

Ankara'da Döner Yemek İçin Yeni Adres

Yağmurlu bir Ankara'dan herkese selamlar :) Yağmur hep yağsın hava bu kadar sıcak olacaksa :) Yoksa Ankara'nın ayazının ne denli zorlayıcı olduğunu bilenler bilir :) Kapalı havalarda dışarı çıkmak pek istemese de insan, güzel bir yemeğe de kimse hayır demez :)
Malum bu şehirde en büyük aktivite alışveriş ve yemek odaklı eğlencedir. O yüzden birçok şehre göre Ankara'da çok iyi restoranlar bulunur. İster zincir ister yerel markalar olsun, kaliteli ve lezzetli bir mutfağa sahip değilse, bu şehirde tutunmaları mümkün değil. Ne de olsa rakipleri çok :)


Gelelim benim için Ankara'da döner nerede yenir sorusuna vereceğim ilk cevaplardan biri olan Mangalevi Dönercisine :) Bu marka ilk olarak kilo ile et ve köfte mantığıyla açıldı. Ve bu konsepte 3 farklı şubeyi işletmeye devam ediyorlar. Açıkçası kilo ile köfte konseptine de bayılıyorum bu restoranın. Farklı restoranlarda da denedim bu konsepteki yemekleri ama bu markadaki kadar lezzetlisine henüz denk gelemedim. Derken aynı marka Macunköy'deki şubelerinin hemen bitişiğine aynı adla bir de dönerci açtı. Bir döner sever olarak hemen denedim ki o gün bugündür döner yenilecekse ilk aklımıza gelen yer de burası oldu :)
Bir restoranın menüsü sınırlı olunca sanki daha lezzetli oluyor. Menüde sadece döner var. Farklı gramlarda ya da farklı sunumlarla. Tabii ki önerim 150 gramlık dönerden yemeniz :) Öyle lezzetli ki fazla söyledik diye pişman olmayacaksınız :)


Etleri çok lezzetli, az yağlı. Ekmeği muhteşem. Sıcak ve yumuşak. Dönerin yanında herkese 1 porsiyon salata geliyor. Salatanın bireysel olması beni ekstradan mutlu ediyor, çünkü ekşisini abartmayı seviyorum :) Salataya ek, soğan ve közlenmiş biber de geliyor. 

E nefis bi dönerle karnımızı doyurduysak, sıcacık ve bol fıstıklı bir kadayıf tatlısını hak ettik demektir :) Menüdeki basitlik devam ediyor, yalnızca tek tatlıları var. Açıkçası kadayıf sevmiyorum diyen bir arkadaşımı dahi mutlu etmeyi başaracak kadar lezzetli bir tatlı :) Gitmişken tatlısını da mutlaka yeyin derim :) Yanında gelen çaylarsa ikram, istediğiniz kadar içebilirsiniz :p 


Tatlıda en çok hoşuma giden şey, öğütülmüş fıstık kullanılmaması. Öğütülmüş fıstıkta çok fazla hile yapıldığını hepimiz duymuşuzdur. Ama fotoğrafta da göreceğiniz üzere, fıstıklar çok iri parçalanmış :) Gerçekten fıstık yiyorsunuz böylece :)

Üstüne para verseler bu kadar övemezdim herhalde :D Ama hangi arkadaşımı götürdüysem memnun kaldılar. Tek olumsuz yanı, çok kalabalık olması. Ve tabii park sorunu. Etrafta çok fazla restoran ve alışveriş merkezi olunca park yeri bulmak biraz sıkıntılı oluyor. Özellikle haftasonları restorana girmek için sıra beklemek de ayrı bir tatsızlık. Size önerim haftaiçi makul bir saatte gidip, bütün bu olumsuzlukları yaşamadan yemeğinizin keyfini çıkarmanız :)
Adres bilgileri için buraya tıklayınız.
Şimdiden afiyet olsun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder